40 مدل لباس عروس دکلته

40 مدل لباس عروس دکلته

لباس عروس نوین مارکتینگ

مدل لباس عروس دکلته یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس عروس از گذشته تا امروز بوده است. این مدل جذاب که با انواع بالاتنه و همچنین سیلوئت‌های مختلف قابل طراحی و دوخت است؛ می‌تواند گزینه اول هر زنی برای مراسم عروسی‌اش باشد. با این وجود انتخاب یک لباس دکلته جزئیات بیشتری از آنچه که فکر می‌کنید دارد. آشنایی با ویژگی‌های لباس دکلته، بایدها و نبایدهای مختلف برای انتخاب این لباس و در نهایت داشتن انتخابی مناسب از میان انبوه مدل‌های لباس عروس دکلته، مواردی است که در این نوشته درباره آن با جزئیات کافی صحبت کرده‌ایم. اگر شما هم از طرفداران این سبک لباس عروس هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

آشنایی با لباس عروس دکلته

در ایران لباس عروس دکلته به مدلی گفته می‌شود که کاملا بدون آستین بوده و یقه آن تا جایی پایین است که شانه‌های عروس به‌طور کامل بیرون از لباس قرار می‌گیرد. اما در دنیای طراحان و خیاطان حرفه‌ای لباس عروس، لباس‌های دکلته انواع مختلفی دارند. نقطه تفاوت اصلی انواع مختلف این مدل نیز به نوع یقه لباس دکلته مرتبط است؛ که می‌تواند به شکل یقه هفت، یقه کاملا صاف، یقه دلبری، یقه قایقی و... باشد.

همچنین بهتر است بدانید که مدل لباس عروس دکلته می‌تواند بر اساس سیلوئت‌های مختلف طراحی شده و دست طراح در همه بخش‌های آن به قدر کافی باز است. در نتیجه نمونه‌های متفاوتی از آن را می‌توانید بیابید.

در نهایت فراموش نکنید که مهم‌ترین ویژگی مدل لباس عروس دکلته، تمرکز روی بالاتنه است. در واقع در این نوع لباس، توجه مخاطب بر روی بالاتنه عروس قرار می‌گیرد. به همین علت نیز، زیبایی و هماهنگی لباس عروس در بالاتنه مدل دکلته، مهم‌ترین نکته برای داشتن یک لباس عروس بسیار زیبا خواهد بود.

مزایا و معایب لباس عروس دکلته

هر مدل لباس عروسی، مزایا و معایب خاص خود را دارد. بعضی از آنها می‌توانند نواقص ظاهری بدن را بپوشانند؛ و برخی کمک می‌کنند تا پیچ‌وتاپ بدن عروس زیباتر دیده شود. همچنین یک لباس عروس خوب می‌تواند موجب تعادل بیشتر در فرم بدنی شما شود. با این وجود همه چیز به طراحی درست لباس عروس وابسته نیست؛ و انتخاب گزینه درست با توجه به سلیقه، محدودیت‌ها و فرم بدنی، عامل موثر دیگری است که در نهایت موجب سفارش لباس عروس می‌شود.

در مورد مدل لباس عروس دکلته نیز موارد زیادی صدق می‌کند؛ و بایدها و نبایدهای مختلفی را با توجه به مزایا و معایب این مدل باید در نظر بگیرید تا در نهایت به یک انتخاب عالی برسید. در ادامه به این موارد پرداخته‌ایم:

محدودیت‌های پوشش خود را در نظر بگیرید. همه ما دارای محدودیت‌ها و چارچوب‌های مشخصی برای پوشش هستیم. میزان باز بودن یک لباس، میزان چسبندگی آن و...، همگی در انتخاب ما موثر هستند. لباس عروس دکلته در این زمینه به عنوان یک لباس با طراحی باز بالاتنه، نیازمند توجه بیشتری است. بنابراین به این موضوع دقیقا فکر کنید که آیا با چنین لباس احساس راحتی خواهید داشت یا خیر. همچنین شاید نیاز داشته باشید که برخی اکسسوری‌های عروس مانند شنل یا کت را برای مواقع خاص در نظر بگیرید.

ساختار بدنی خود را بشناسید. در این زمینه نیز نکات زیادی برای علاقه‌مندان لباس دکلته وجود دارد. به عنوان مثال اندازه سینه‌ها اولین نکته مهم برای پوشیدن لباس دکلته است. البته نمی‌توان باید و نباید قطعی برای این موضوع تعیین کرد؛ اما هرچه سینه‌ها از اندازه نرمال بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر باشند؛ احتمالا اینکه مدل لباس دکلته در تن شما مناسب به‌نظر نرسد؛ بیشتر است. نکته دوم در مورد شکل استخوان‌بندی شانه‌ها است. به‌طور معمول شانه‌های ظریف و استخوانی گزینه جذاب‌تری برای انتخاب لباس دکلته هستند؛ و هرچه شانه‌های شما پهن‌تر و ترقوه شما محوتر شود؛ از زیبایی بالاتنه این لباس کاسته خواهد شد. نکته نهایی نیز به اندازه دست‌ها، به‌خصوص بازوهای شما باز می‌گردد. هرچه بازوهای شما ظریف‌تر باشند؛ انتخاب لباس عروس بدون آستین دکلته منطقی‌تر می‌شود. در مقابل انواع لباس عروس آستین دار گزینه جذابی برای کشیده‌تر نشان دادن دست‌های عروس خواهد بود.

رنگ و یک‌دست بودن پوست. از آنجا که در این مدل لباس عروس، دست‌ها، شانه‌ها و کفت‌های عروس کاملا مشخص است؛ بسیار مهم است که رنگ پوست و یک‌دست بودن آن در این بخش را در نظر بگیرید. به عنوان مثال در این لباس زیر بغل عروس به‌خوبی مشخص می‌شود. در نتیجه باید هنگام آرایش عروس، راه‌کار مناسبی داشته باشید که بتوانید تمامی سطوح پوست در بیرون از لباس را یک‌دست و زیبا کنید.

فضای برگزاری عروسی را بسنجید. پوشیدن یک لباس دکلته در روزهای سرد پاییزی و در فضای باز، یک انتخاب معمولا اشتباه است؛ که می‌تواند شما را اذیت کند. در مقابل پوشیدن این لباس در بهار و تابستان و در فضای سربسته، احتمالا بهترین انتخاب شما خواهد بود.

خالکوبی‌های احتمالی را در نظر بگیرید. استفاده از خالکوبی در شانه و دست‌ها، امری متداول است. این خال‌کوبی‌ها، بنا بر نوع طرح و اندازه، ممکن است با لباس عروس دکلته کاملا هماهنگ و یا کاملا ناهماهنگ باشند. بنابراین اگر به دنبال این لباس هستید و چنین طرحی را روی بدن خود خالکوبی کرده‌اید؛ بهتر است این موضوع را نیز در نظر بگرید.

40 مدل جذاب لباس عروس دکلته

در بخش پایانی این نوشته می‌خواهیم شما را با 40 مدل جذاب از انواع مدل لباس عروس دکلته جدید آشنا کنیم.

مدل لباس عروس دکلته

این مدل لباس عروس دکلته گزینه‌ای مناسب برای عروس‌هایی با سایز متوسط رو به بالا است. دامن این مدل به‌خوبی می‌تواند ناهمگونی پایین‌تنه را پوشش داده و تعادل مناسبی در فرم بدنی عروس ایجاد کند.

بهترین مدل لباس عروس دکلته

اگر به این سیلوئت محبوب علاقه دارید؛ این مدل به‌خوبی توانسته آن را با اغلب ساختارهای بدنی هماهنگ کند.

انتخاب لباس عروس دکلته

کمر این مدل بالاتر از جای اصلی قرار دارد؛ تا شما قدبلندتر به‌نظر برسید. همچنین استفاده از مدل توربان عروس یا تور عروس در این لباس، کمک می‌کند تا در مواقع لزوم بتوانید پوشیده‌تر به‌نظر برسید.

انتخاب بهترین مدل لباس غروس دکلته

این لباس دکلته برای خانم‌های با سایز سینه بزرگ‌تر از متوسط گزینه جذابی است. چون علاوه بر کاهش فشار روی سینه‌ها، به‌خوبی می‌تواند به بالاتنه آنها ثبات لازم را ببخشد.

هماهنگی دانتل‌دوزی‌های روی بالاتنه با همان شکل بر روی لبه‌های دامن، این مدل را به گزینه‌ای جذاب برای اکثر علاقه‌مندان لباس عروس دکلته تبدیل می‌کند.

این لباس عروس دکلته ساده، انتخابی عالی برای افرادی با فرم بدنی ستونی است.

مدل لباس عروس دکلته ساده

اگر قدی بلند و یا استخوان‌بندی ظریف دارید؛ با پوشیدن این لباس عروس می‌توانید چهره‌ای متفاوت از خود را به نمایش بگذارید. تمرکز این لباس دکلته بیش از هرچیز بر متفاوت بودن فرم دامن آن است.

انتخاب لباس عروس دکلته مناسب

فرقی ندارد که لباس عروس شما دکلته باشد یا نباشد. در هر حال دامن‌های چاک‌دار، گزینه‌ای عالی برای انجام حرکات موزون، ژست‌های متنوع‌تر عکاسی و به‌طور کلی راحتی بیشتر در طول مراسم عروسی هستند.

انتخاب لباس عروس دکلته جدید

این مدل لباس مجلسی دکلته را می‌توانید به عنوان لباس عروس دکلته رنگی نیز انتخاب کنید. تور چندلایه روی دامن و نمایش عالی پیچ‌وتاب بدن تا بالای زانو، این مدل را به گزینه‌ای برای هرچه جذاب‌تر به‌نظر رسیدن تبدیل کرده است.

مدل لباس عروس دکلته جدید

برای افرادی با اندازه کمر معمولی و باسن نسبتا بزرگ، این مدل بهترین انتخاب است؛ چراکه می‌تواند به‌خوبی به فرم بدنی آنها تعادل بخشیده و در عین حال از جذابیت‌های زنانه آنها کم نکند.

فرم دوخت این مدل لباس عروس دکلته علت انتخاب آن بوده است. در واقع این لباس به‌گونه‌ای طراحی شده است که گویی پارچه را به جای برش زدن و دوختن، به دور خود پیچیده‌اید.

این لباس عروس دکلته جدید گزینه‌ای عالی برای عروس‌های با جثه کوچک و علاقمند به مدل‌های ساده و مینیمال است.

اگر به‌تناسب اندام خود کاملا اعتماد دارید؛ پوشیدن این لباس می‌تواند بدون کمترین زحمت، فرمی زیبا به شما ببخشد.

تراکم بالای گلدوزی‌ها روی بالاتنه و پراکنده شدن تدریجی آن به سمت پایین و روی دامن توری ساده این مدل، به‌خوبی موجب جلب توجه بیننده به سمت بالاتنه عروس می‌شود.

افراد دارای فرم بدنی ساعت شنی که نمی‌خواهند برجستگی‌های خود را به‌طور کامل به نمایش بگذارند؛ گزینه‌ای عالی برای انتخاب این لباس عروس دکلته پفی (در بخش دامن)، هستند.

اگر قیمت لباس مجلسی دغدغه شما نیست. همچنین اگر از قد متوسط رو به بالا و اندامی لاغر برخوردار هستید؛ این لباس عروس دکلته جدید را در بالای لیست انتخاب خود قرار دهید.

یقه‌هایی که به سمت پایین ادامه دارند؛ به‌خوبی می‌توانند حس‌وحال رمانتیک لباس عروس دکلته شما را بیشتر کنند. این مدل یکی از بهترین نمونه‌ها در این سبک است.

کمربند این لباس عروس نقطه تفاوت آن با سایر مدل‌هاست. همچنین این مدل گزینه خوبی برای پوشیدن به همراه مدل تاج عروس هماهنگ با این کمربند است.

سفارش این لباس عروس را به خانم‌هایی با قد متوسط و کوتاه پیشنهاد می‌کنیم. سبک خاص گل‌دوزی و طرح یک‌پارچه آن به سمت پایین، مهم‌ترین دلیل جذابیت این لباس برای این تیپ بدنی است.

یک گزینه جذاب دیگر از لباس عروس دکلته برای خانم‌های ریزجثه و ظریف، که به‌خوبی می‌تواند با انواع اکسسوری‌های عروس نیز هماهنگ شود.

این مدل یک انتخاب کاملا جذاب و البته احتمالا کمی گران است. دلیل این گرانی نیز تفاوت جنس پارچه بالاتنه و پایین‌تنه و همچنین حجم تور استفاده شده در دامن آن است.

استفاده از سیلوئت پری دریایی در لباس‌های دکلته تاریخچه‌ای طولانی دارد. اگر می‌خواهید به اوج جذابیت در روز عروسی خود برسید؛ مطمئن‌ترین انتخاب یک لباس دکلته با این سیلوئت و سبک دامن است.

این گزینه نیز دقیقا همان ویژگی‌های مدل قبلی را دارد؛ با این تفاوت که دامنه آن با شیب بیشتری گسترده می‌شود.

اگر به دنبال یک لباس عروس دکلته و البته دارای دنباله هستید؛ این مدل ساده می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

سبک خاص دامن این مدل به شما اجازه پوشیدن انواع کفش پاشنه بلند عروس برای قدبلندتر به‌نظر رسیدن را می‌دهد. البته که همه چیز در این مورد به طول دامن مرتبط نیست؛ و نوع گسترده شدن آن نیز به این موضوع کمک کرده است.

این مدل یک گزینه دیگر برای داشتن دو بخش کاملا متفاوت جدا از هم در بالاتنه و دامن است.

برعکس مدل قبلی، این مدل لباس عروس دکلته با بهره بردن از یک نوع پارچه ساتن ساده و تمرکز روی ایجاد دوختی یک‌پارچه، گزینه‌ای عالی برای متفاوت به‌نظر رسیدن ارائه داده است. 

یک انتخاب جذاب دیگر در میان لباس‌های دکلته که برای اغلب فرم‌های بدنی سازگار است.

این لباس را به خانم‌های قدبلند و در عین حال نسبتا بزرگ‌سایز پیشنهاد می‌کنیم. این مدل می‌تواند به این فرم‌های بدنی تعادل مناسبی ببخشد.

اگر فارغ از قد و فرم بدنی، دارای چربی اضافه و غیرقابل مخفی کردن، در اطراف شکم هستید؛ این لباس عروس دکلته می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

این مدل لباس عروس دکلته به‌خوبی ظرافت و زیبایی زنانه شما را به نمایش می‌گذارد. استفاده از این لباس را به افراد ریزه‌اندام با تیپ بدنی ساعت شنی پیشنهاد می‌کنیم.

این مدل یک انتخاب عالی دیگر برای افراد بزرگ‌سایز با فرم بدنی ستونی است.

اگر نمی‌خواهید لباس عروس شما سفید و ساده باشد. این لباس عروس با گل‌های رنگی روشن را در نظر بگیرید. این مدل برای خانم‌های با رنگ پوست گندم‌گون به‌شدت توصیه می‌شود.

طرح‌های یک‌پارچه توری در سیلوئت‌های ساده و یک‌پارچه بسیار چشم‌گیر می‌شوند. این مدل از جمله بهترین نمونه‌ها در این زمینه است.

این لباس عروس با سیلوئت پری دریایی، دنباله جذاب و شکل خاص تور خود، انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

اگر به زیبایی بالاتنه خود اطمینان دارید؛ بهترین مدل برای تمرکز بیشتر روی بالاتنه، نمونه‌هایی با دامن کاملا ساده است.

اگر انتخاب یک مدل لباس عروس دکلته برای شما سخت شده است. نمونه‌هایی مانند این گزینه، انتخابی مطمئن برای اغلب سلیقه‌ها خواهد بود.

در مدل‌های دکلته برای لباس عروس، مواردی که حس‌وحالی صمیمی و غیررسمی داشته باشند؛ به‌سختی پیدا می‌شوند. این مدل یکی از گزینه محدود در دسترس شماست.

دوخت چنین مدلی تنها توسط یک مزون لباس عروس حرفه‌ای ممکن است؛ و البته هیچ‌کس نمی‌تواند زیبایی و پیچیدگی آن را انکار کند.

آخرین مدل لباس عروس دکلته در این نوشته را نیز به گزینه‌ای اختصاص داده‌ایم که می‌تواند نظر هر کسی را جلب کرده و از طرفی به‌خوبی با اغلب اکسسوری‌های عروس هماهنگ می‌شود.

در نهایت امیدواریم مطالعه این نوشته و دیدن مدل‌های مختلف آن، توانسته باشد در انتخاب لباس عروس دل‌خواه به شما کمک کند.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/2V5pe
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر