درآمد خیاطی چقدر است؟ آینده داره؟

درآمد خیاطی چقدر است؟ آینده داره؟

سایر علی فرجامی

آیا درآمد خیاطی بالا است؟ بله. چه به عنوان شغل اول و چه به عنوان شغل دوم نگاه کنید، خیاطی درآمد خوبی دارد. در حال حاضر، حداقل میانگین درآمد خیاطی حدود 12 میلیون تومان است. البته برای آن هایی که تخصص و تجربه مناسبی در خصوص نوع خاصی از خیاطی دارند، این مبلغ بیشتر هم خواهد بود. حال پرسش اصلی اینجاست که درآمد اصلی خیاطی چقدر است؟ چگونه می توان میزان درآمد از دوختن لباس را افزایش داد؟ این ها پرسش هایی هستند که در ادامه پاسخ داده‌ایم.

روش های کسب درآمد از خیاطی

برای کسب درآمد از خیاطی چندین راه وجود دارد که شما می توانید بر اساس شرایط خود یکی را انتخاب کنید:

  1. فعالیت در مزون
  2. همکاری با کارگاه های خیاطی
  3. فعالیت به صورت مستقل در خانه
  4. سری دوزی
  5. اجاره یا خرید فضا (در این حالت باید کارگاه شما در نقطه مناسب شهر و به اصطلاح پاخور داشته باشد. شما می توانید در یک خیابان تک یا فضا هایی که بورس آن کار هستند، فعالیت کنید.)

تکنیک های افزایش درآمد خیاطی

برای افزایش درآمد خیاطی شما باید مهارت های زیر را در نظر بگیرید:

آشنایی با تجهیزات خیاطی (هرچه تجهیزاتتان هم به روز باشد، کیفیت کارتان هم بهتر خواهد بود.)
بروز بودن اصول و تکنیک های خیاطی (آموزشگاه خیاطی در جنت آباد این تکنیک ها را آموزش می دهد.)

  • آشنایی با انواع دوخت
  • برش کاری
  • خیاطی با الگو
  • اتو و لایه کشی
  • اندازه گیری

درآمد خیاطی در منزل

اگر خانه دار هستید یا تمایل دارید در منزل کار کنید، کار خیاطی به طور تخصصی می تواند درآمد بین 10 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان ماهیانه برای شما ایجاد کند. ایده های زیادی برای خیاطی در منزل وجود دارد و وقتی تخصصی کار می کنید می توانید بازار هدف و مشتریان خاص تری داشته باشید. برای مثال، تخصص شلوار دوزی و مانتو دوزی باعث می شود که با تولیدی های تخصصی شلوار همکاری کنید و آن‌ها مرتب به شما سفارش دوخت شلوار بدهند. درآمد شلوار دوزی در حال حاضر کمتر از 15 میلیون تومان نیست. برای ورود به تخصص شلوار دوزی توصیه می کنیم در دوره شلواری دوزی فابرا که به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود، شرکت کنید.

درآمد مزون خیاطی

برای کسب درآمد خیاطی بالا از طریق مزون باید تبحر زیادی در این کار داشته باشید، برای اینکه مزون ها برای همکاری نیاز به افرادی دارند تا بتوانند طرح های خاص و لباس مجلسی زنانه برای عروسی را با کیفیت بالا بدوزند. اگر بتوانید تبحر خود را بالا ببرید، درآمد بسیار عالی خواهید داشت، چقدر؟ حداقل 20 میلیون تومان در ماه.

درآمد ماهیانه خیاطی

درآمد ماهیانه خیاطی به تبحر و توانایی شما بستگی دارد. اگر کار مداوم کنید، حداقل روزی 200 تا 400 هزار تومان درآمد خواهید داشت. البته اگر کارگاهی داشته باشید، درآمدتان هم بیشتر خواهد بود؛ اما می توانید حداقل متوسط 20 میلیون تومان هم حساب کنید.

نکته دیگر اینکه این درآمد در کشورهای مختلف متفاوت است. مثلاَ درآمد خیاطی در انگلیس حدود 27 هزار پوند و درآمد خیاطی در آلمان بیش از 28 هزار یورو است. درآمد خیاط ها در دیگر کشورها هم کم نیست.

راهکار طلایی افزایش درآمد خیاطی

بهترین راه افزایش توانایی، شرکت در کلاس های آموزش خیاطی است. همچنین شما می توانید تکنیک های خاص را بهتر یاد بگیرید. هر چه در خیاطی تکنیکی را بیشتر بدانید، درآمدتان هم افزایش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/V0rX4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر