وسط کار کیست و چه کاری انجام می دهد؟

وسط کار کیست و چه کاری انجام می دهد؟

سایر علی فرجامی

وسط کار کیست و چه کاری انجام می دهد؟ این سوالی است که ممکن است در ذهن بسیاری از شما ایجاد شده باشد؛ زیرا در بسیاری از سایت های مربوط به آگهی این عنوان شغلی را بارها مشاهده نموده اید. پس ما همین حالا به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

تولیدی های لباس برای اینکه بتوانند با سرعت بیشتری کار کنند و در روز تعداد زیادی لباس به مشتریان خود تحویل دهند از افراد مختلف جهت طراحی الگو، برش لباس، دوخت لباس ها و... استفاده می کنند تا کار سریع تر پیش رود. یکی از عنوان های شغلی در تولیدی وسط کاری است.

وسط کار کیست؟

کسی که به عنوان وسط کار در یک تولیدی کار می کند وظایف کوچک و بزرگی را به عهده دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به لیبل زدن، آماده سازی لوازم کار، جا به جایی طاقه های پارچه، جا به جایی لباس های آماده شده، آماده سازی پارچه برای برش و... اشاره نمود.

یکی از مزیت های این شغل این است که افرادی که وارد این شغل می شوند نیاز به داشتن مهارت زیاد در حوزه خیاطی ندارند و می توانند با انجام کارهای کوچک سرعت العمل بقیه اعضای گروه تولیدی را افزایش دهند. حتی افرادی که به شغل خیاطی علاقمند هستند با کار در چنین مجموعه هایی می توانند مهارت های لازم را آموخته و به دستیار برش کار، اتوکار و... تبدیل شوند و به مرور زمان در کار خود پیشرفت کنند. 

تبدیل وسط کار به یک خیاط حرفه ای

تبدیل وسط کار به یک خیاط حرفه ای

بسیاری از افرادی که به دنبال آموزش خیاطی هستند سعی می کنند در ابتدا در محیط های تولیدی و کارگاهی مشغول به کار شوند و تمام نکات ریز و درشت این کار را از افراد حرفه ای آموزش ببینند. 

البته این را نیز در نظر داشته باشید که در این تولیدی ها اغلب به تولید پیراهن های مردانه، شلوار مردانه، مانتو زنانه و... پرداخته می شود و افرادی که قصد دارند از طریق شغل وسط کاری آموزش دوخت لباس مجلسی را بیاموزند باید در مزون های عروس به عنوان دستیار فعالیت کنند. 

در حالت کلی می توان گفت که شغل وسط کار مناسب افرادی است که به دنبال کسب درآمد هستند و میخواهند در کنار آن خیاطی را نیز بیاموزند. زیرا در محیط های کاری پیشرفت سریع تر اتفاق می افتد. 

اما افرادی که تنها به دنبال آموزش حرفه ای خیاطی هستند بهتر است در دوره مانتو دوزی، لباس مجلسی، لباس عروس و... شرکت کنند تا بتوانند پس از دوره های آموزشی و به دست آوردن تجربه زیاد به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوند. 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/Ng894
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر